Wednesday 15 February 2012

The Cherry Blossom Girl

Whats on it

Fashion, Travel, Looks, Beauty

Whats making news right now

Miranda















Et voici le deuxième thème de ma collection pour Etam!
Il a été inspiré par Miranda, une jeune fille à la beauté angélique dans le film Picnic at Hanging Rock (1975), dont j’aime particulièrement l’ambiance 1900, les jeux de lumière, les couleurs neutres et épurées.
Le film se passe un jour de saint Valentin … comme aujourd’hui !
J’ai dessiné des modèles très cocooning, et choisi une jolie soie mélangée, de la dentelle, du tulle et des noeuds en gros grain. J’espère que ça vous plaira !
A très vite pour le dernier thème, qui je vous préviens sera très très sexy.
-
-
-
-
And here is the second theme from my lingerie collection for Etam !
It was inspired by Miranda, a beautiful girl in the movie Picnic at Hanging Rock ( 1975 ). I particularly like the 1900 atmosphere, the lights and neutral colors.
The film takes place one day of saint valentine, just like today!
I designed comfortables pieces, and choosed a lovely silk blend, lace, tulle and grosgrain bows. I hope you’ll like it !
See you very soon for the final theme, which i warn you … will be very sexy !

Click Here to be directed to site

No comments:

Post a Comment